شهروندان هرگز فریب اینگونه آگهی‌های جعلی را در فضای مجازی نخورند | اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق رسانه‌های معتبر پیگیری کنند

شهروندان مراقب آگهی‌های جعلی فروش داروی ضد کرونا در فضای مجازی باشند
کد خبر: ۸۲۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 09 March 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:رییس پلیس فتا استان فارس در خصوص سوء استفاده بعضی از کلاهبرداران و درج آگهی‌های جعلی پیرامون ویروس کرونا در فضای مجازی به شهروندان هشدار داد.
سرهنگ حشمت سلیمانی اظهار داشت: با توجه به شیوء بیماری کرونا در جامعه متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که بعضی از افراد سودجو و کلاهبردار با درج آگهی‌های دروغین با عناوین‌های مختلف در فضای مجازی همچون فروش داروی ضد کرونا، فروش واکسن ضد کرونا و شربت‌های ضد کرونا قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تاکنون داروی این بیماری کشف نشده است، گفت: شهروندان برای تهیه هرگونه دارو و یا وسایل بهداشتی بهتر است از داروخانه‌ها و یا مراکز مورد تایید وزارت بهداشت اقدام کنند.
وی اظهار داشت: شهروندان هرگز فریب اینگونه آگهی‌های جعلی را در فضای مجازی نخورند و اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.
رئیس پلیس فتا فارس تصریح کرد: شهروندان می توانند هرگونه عمل مجرمانه در فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir قسمت گزارش‌های مردمی اطلاع رسانی کنند.
کپی لینک

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار